Informacija dėl skaitmeninių pažymėjimų
Plačiau

Naujienos

,,Erasmus+“ KA2 projekto „Game-based education or how to Make learning easier“ 5-oji mokinių mokymosi sesija Alytaus profesinio rengimo centre

2019 10 15

 
2019 m. spalio 7-11 dienomis Alytaus profesinio rengimo centre vyko ,,Erasmus+" projekto "Game-based education or how to make learning easier" penktoji ir jau paskutinė mokinių mokymosi sesija. Joje dalyvavo mokyklos partneriai iš Graikijos, Austrijos, Turkijos bei Alytaus profesiniame rengimo centro dalyvių komanda.

Projekto tikslas yra sukurti kompiuterinius mokomuosius žaidimus įvairių dalykų pamokoms. Projekto dalyviams buvo organizuota penkių dienų intensyvi kūrybinė veikla, susijusi su video žaidimais ugdymo procese. Jau pirmąją dieną po direktoriaus V. Zubro pasveikinimo projekto dalyviai turėjo išmėginti jėgas žaidime „Laivų mūšis". Tai Alytaus profesinio rengimo centro IT specialybės mokinių suprogramuotas žaidimas, kurį žaidžiant langeliuose buvo paslėpti klausimai iš partnerių šalių istorijos, geografijos, kultūros, tradicijų bei pateiktos loginės ir matematinės užduotys.

Mokiniai visas dienas dirbo kompiuterių klasėje, kurioje komandos turėjo pristatyti jau suprogramuotus žaidimus ir juos išbandyti. P85 grupės mokiniai Justinas Marčiulionis ir Elvis Jaskutėlis pristatė savo sukurtus žaidimus, skirtus matematikos pamokoms. Jų sukurti žaidimai yra pagalbinė mokymosi priemonė 11-12 klasių mokiniams, padedanti pasikartoti matematikos būtiniausias sąvokas, taisykles ir spręsti uždavinius iš geometrijos, progresijos, logaritmų, procentų bei skaitinių reiškinių. Kitos šalys pristatė video žaidimus, skirtus specialiųjų poreikių mokiniams, matematikos, fizikos bei kitų dalykų pamokose. Mokiniai išbandę žaidimus turėjo juos įvertinti ir pateikti programavimo klaidas.

Mokomosios sesijos metu buvo pristatyta Alytaus profesinio rengimo centro 3D mokomųjų objektų klasė. Dalyviai susipažino su gamtos mokslų pamokomis, žiūrėjo mokomuosius filmus apie planetas, AIDS, fizikinius reiškinius, augalų ląstelės, širdies bei akių sandaras. Projekto dalyviai ne tik atidžiai žiūrėjo šiuos filmus, bet ir atsakinėjo į pateiktus klausimus. Taip pat mokiniai turėjo galimybę susipažinti su virtualiais žaidimais, pakeliauti po visą pasaulį, susipažinti su žmogaus kūno sandara virtualiai.

Vizito metu mokiniai susipažino su kai kuriomis Lietuvos vietomis ir kultūra, aplankė Birštoną bei Druskininkus, susipažino su šių miestų istorija, stebėjo Birštono panoramą iš apžvalgos bokšto, pabuvojo Anykščių Siauruko muziejuje, kuriame sužinojo daug informacijos apie siaurojo geležinkelio istoriją, pasivažinėjo drezina, įkopė į Šv. Mato evangelisto bažnyčios apžvalgos aikštelę, aplankė Anykščių šilelį bei Lajų taką. Mokiniai taip pat dalyvavo edukacinėje ekskursijoje Alytaus kraštotyros muziejuje, susipažino su seniausiais Lietuvos amatais, išmoko gaminti molinius dirbinius.

Visą savaitę vykęs bendravimas anglų kalba buvo puiki užsienio kalbos pamoka, nes mokiniai pagilino šnekamosios anglų kalbos įgūdžius bei susirado naujų draugų iš kitų ES šalių.
Projekto koordinatorė L.Dailidaitė ir matematikos mokytoja A.Pangonienė