Informacija dėl skaitmeninių pažymėjimų
Plačiau

Naujienos

MOKINIŲ IR MOKYTOJŲ STAŽUOČIŲ PATIRTIES SKLAIDOS KONFERENCIJA

2025 05 23

2025 m. gegužės 22 d. Alytaus profesinio rengimo centre vyko Erasmus+ mobilumo projektų sklaidos konferencija, kurios metu buvo apžvelgti 2024–2025 m. laikotarpiu įgyvendintų tarptautinių stažuočių rezultatai. Renginys sukvietė gausų būrį dalyvių – mokinius, mokytojus bei administracijos atstovus.

Konferenciją atidarė ir susirinkusius dalyvius pasveikino Alytaus PRC direktorius Vytautas Zubras, pabrėždamas, kad tarptautinis mobilumas – ne tik profesinio tobulėjimo, bet ir asmeninio augimo kelias.

Konferencijoje patirtimi dalinosi mokiniai iš įvairių profesinio mokymo programų: virėjo, apdailininko, padavėjo ir barmeno, higieninės kosmetikos kosmetiko, suvirintojo, transporto priemonių remontininko, vizualinės reklamos gamintojo, masažuotojo, elektriko ir automatinių sistemų mechatroniko, taip pat bendrojo ugdymo mokytojai. Jie pristatė savo įspūdžius iš stažuočių, vykusių Švedijoje, Ispanijoje, Latvijoje, Estijoje, Tenerifėje ir Lenkijoje.

Kiekvienas pasisakymas buvo kupinas nuoširdumo, entuziazmo ir įkvėpimo. Mokiniai pasakojo apie tai, kaip Erasmus+ suteikė galimybę ne tik patobulinti profesinius įgūdžius realioje darbo aplinkoje, bet ir susipažinti su kitų šalių kultūra, išmokti savarankiškumo, atsakomybės ir bendravimo užsienio kalba.

Renginio metu buvo nuolat akcentuojama, kad Erasmus+ programa – tai ne vien kelionės. Tai – ilgalaikė investicija į žmogų: jo žinias, įgūdžius, motyvaciją ir tarptautiškumą. Konferencijoje tvyrojo bendrystės ir pasididžiavimo jausmas – tiek dėl jau pasiektų rezultatų, tiek dėl ateities perspektyvų.

Konferencijos pabaigoje visiems stažuotėse dalyvavusiems mokiniams ir mokytojams buvo įteikti Europass mobilumo dokumentai – oficialūs dokumentai, patvirtinantys įgytą patirtį užsienyje. Tai ne tik simbolinis įvertinimas, bet ir reikšmingas dokumentas, pripažįstamas visoje Europos Sąjungoje, kuris gali būti naudingas ieškant darbo ar tęsiant studijas.